spitale.md

Saturday, August 6, 2016

Săptămâna Mondială a Alăptării 2016

Săptămâna Mondială a Alăptării 2016


În perioada 1-7 august cu ocazia Săptămânii Mondiale a Alăptării, Mămica Alăptează împreună cu portatul MAMA.md a organizat o serie de evenimente dedicate alăptării. Săptămâna Mondială a Alăptării a fost deschisă pe 1 august și a fost marcată prin Marșul Alăptării. 

„Marșul Alăptări” a fost organizat pentru al doilea an consecutiv, în acest an au luat parte în jur de 80 de părinți. Acesta a fost urmat de evenimentul oficial de deschidere în Parcul Dendrariu, la eveniment au participat peste 160 de părinți și invitați.








Invitații speciali ai evenimentului au fost: cosnultanții în alăptare ai proiectului nostru: Alina Șmurun, Olga Gutium, Natalia Zabudskaia și Oxana Lacoia. Deasemenea au fost prezenți Iurie Dondiuc - președintele comisiei obstretică și ginecologie a Mnisterului Sănătății a R.Moldova, medicul ginecolog-oncolog Angela Stratulat, endocrinlogul Stepan Șuparski, rezentatoarea TV Maria Marian, consilierul de babywearing Geta Rasciuc.

Moderatoarea evenimentului a fost fondatoarea Mămica Alăptează - Anastasia Popescu.










Ne-au încântat cu dansul în sling mămicile și picii de la Mama Liga în frunte cu Mirela Urusciuc.




Evenimentul a avut loc în Parcul Dendrariu, acesta a fost împărțit în câteva zone, inclusiv zona de târg, zona de gustări, zona de joacă pentru copii și zona de odihnă. 


















Săptămâna Mondială a Alăptării a fost continuată cu o serie de workshop-uri dedicate alăptării:
3 august - Bazele Alăptării
4 august - Diversificarea alimentară la sugari

5 august  - Alăptarea după un și Încetarea Alăptării

6 august  - Modul de viață în timpul alăptării

7 august - Șezătoare „Cum oferim sprijin mamelor ce alăptează”.


Aducem multuțiri partenerului nostru general ProTectis.
Partenerilor evenimentelor: Ushastii Neani, Irina Spinei, Apa OM.


Mulțumim administrației Parcului Dendrariu pentru posibilitatea de organizării evenimentului din 1 august. Mulțumi cofetăriei „Caramel” pentru posibilitatea organizării worshop-urilor.




No comments: